Wheat Grass Shots – Profiteren Vermoeidheid om de vruchtbaarheid

Grass’s editorial

Voor de afgelopen 5 jaar heb ik een enorme voorstander van tarwe gras sap. Sinds ik werd getroffen door een zeer vervelende aanval van mono, werd ik ingeschakeld om de genezende eigenschappen van tarwe gras sap. Mijn grootste kwaal was vermoeidheid en een onvermogen om virus te bestrijden en te genezen snel.

Ik kan niet spreken sterk genoeg van tarwe gras sap in mijn dagelijkse voeding. Ik kan letterlijk zien en voelen een verschil als ik niet consistent in mijn inname van deze voedingsstoffen rijke megavitamin schot. Mijn haar is gezonder, ik benmeer energie en balans.

Net hoe werkt tarwe gras werk en wat maakt tarwe gras sap zo speciaal?

Als gras, het is rijk aan chlorofyl en heeft de mogelijkheid om voedingsstoffen uit de bodem te concentreren. Het beste type van tarwe gras sap is dat gegroeid in zeer rijke bodems, zoals mineraalrijke bodems.

De eigenschappen ervan zijn antibacteriële en antiseptische in de natuur. Tarwe gras sap kan stoppen onvriendelijke bacteriën uit ravage aan te richten op uw systeem. Deze krachtige groene Super Food isbekend door de eeuwen heen als een bron van gezondheid en welzijn.

Dr Birscher, een wetenschapper, genaamd chlorofyl "geconcentreerde zonnekracht." Hij zei: "chlorofyl verhoogt de functie van het hart, van invloed op het vasculaire systeem, de darmen, de baarmoeder en de longen."

In het American Journal of Surgery (1940), Benjamin Gruskin, MD raadt chlorofyl voor de veelheid van voordelen. Het artikel suggereert dat de volgende klinische toepassingen van chlorofyl: op te helderen stinkendegeuren, neutraliseren Strep infecties, wonden helen, haast huidtransplantatie, genezen van chronische sinusitis, chronische overwonnen binnenoor ontsteking en infectie, verminderen spataderen en genezen ulcera, te elimineren impetigo en andere schurftige uitbarstingen, genezen rectale zweren, succesvol te behandelen ontsteking van de baarmoederhals, te ontdoen van parasitaire vaginale infecties, verminderen tyfus, en genezing geavanceerde Pyorrhea in veel gevallen.

Onbeperkt Voordelen van tarwe gras sap:

Helpt voorkomen tandverval

Neutraliseert kankerverwekkende stoffen

Zuivert het bloed door het verwijderen van toxinen en schadelijke chemische stoffen

Ontslakt lever, cellen, weefsels en bloed

Verlaagt hoge bloeddruk

Verhoogt zuurstofgehalte in het bloed

Betere vertering

Creëert evenwichtige pH omgeving om kanker te voorkomen

Verhoogt de energie

Biedt gezonder haar en vermindert de roos

Vermindert eczeem en psoriasis

Verbeterd vermogen van het lichaam om wonden te helen

Chlorofyl gevonden intarwegras kan voorkomen dat de groei van schadelijke bacteriën.

Heeft een anti-veroudering en capaciteiten kan het haar te houden van vergrijzing.

Kwalen tarwe gras sap helpt tegen:

Chronische vermoeidheid

Diabetes

Artritis

Arteriosclerose

Acne

Eczeem

Constipatie

Pancreas problemen

Hoge bloeddruk

Slijm zich ophoopt in de darmen

Hypoglykemie

Allergieën

Hoog cholesterol

Kanker

Hartproblemen

Anemie

Leverproblemen

Voortijdige veroudering

Schildklier problemen

Verhoogt de vruchtbaarheid-Het hoge gehalte aan magnesium in het chlorofyl van de tarwe gras sap bouwt eigenlijk enzymen die verhoging vruchtbaarheidshormonen.

Een ounce per dag kan zeker weg te houden van de dokter.

This editorial is about “Grass”.

Dit bericht werd geplaatst in Grass en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie